Darbo aprašymas

  • Centralizuotų pirkimų sistemos sukūrimas
  • Pirkimų strategijos formavimas
  • Santykių su tiekėjais vystymas ir naujų tiekėjų paieška
  • Perkamų produktų rinkos analizė, procesų ir įrankių tobulinimas
  • Sandėlio likučių valdymas
  • Komandos formavimas ir valdymas

 


Reikalavimai kandidatui

  • Aukštasis išsilavinimas 
  • Ne mažiau nei 5 metų darbo pirkimų srityje (iš kurių bent 2 metai patirties su centralizuotais pirkimais)
  • Puikios anglų kalbos žinios 
  • Analitinis mąstymas, puikūs derybiniai įgūdžiai, orientacija į rezultatą
  • Vairuotojo pažymėjimas
  • Vadovavimo komandai patirtis būtų privalumas

 


Darbdavys siūlo

  • Atsakingą ir įdomų darbą vienoje didžiausių gamybos įmonių Lietuvoje
  • Dinamišką darbo aplinką ir profesinius iššūkius
  • Draugišką, profesionalią komandą ir patyrusius vadovus
  • Profesinio tobulėjimo ir saviraiškos galimybes
  • Galimybę reailzuoti savo idėjas, inicijuoti pokyčius
  • Konkurencingą atlygį už darbą 
Papildoma informacija:


Atranka vykdoma iki liepos 9 d. Kontaktinis asmuo: Leila, M.: +370 627 55 843, @ leila@amston.lt



 

Susisiekti dėl pozicijos

Vieta: ,

Norėdami dalyvauti atrankoje paspauskite mygtuką "Įkelti savo CV", užpildykite formą ir prisegę savo CV spustelkite mygtuką „siųsti“. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Įkelti savo CV