Tekstilės paslaugų lyderė, sukaupusi 170 metų patirtį dirbant visame pasaulyje. „Lindström“ siūlo darbo drabužių, apsauginės įrangos, kilimėlių, pramoninių šluosčių ir kitų tekstilės produktų bei higienos priemonių pardavimo, nuomos ir aptarnavimo paslaugas.



Darbo aprašymas
  • Aktyvi potencialių verslo klientų paieška (nauja paslauga)
  • Klientų poreikių išsiaiškinimas ir analizė
  • Komercinių pasiūlymų ruošimas, pardavimo sutarčių pasirašymas
  • Asmeninių pardavimų planavimas ir vykdymas
Reikalavimai kandidatui
  • Patirtis dirbant pardavimuose (B2B)
  • Lankstumas, gebėjimas prisitaikyti prie nestandartinių situacijų
  • Ambicingumas, atkaklumas, atsakomybė, inovatyvumas
  • Puikūs bendravimo ir organizaciniai įgūdžiai
  • Gebėjimas individualiai planuoti savo darbą
  • Vairuotojo pažymėjimas B kategorija
Darbdavys siūlo
  • Galimybę tobulėti tarptautinę patirtį turinčioje įmonėje
  • Asmeninį augimą įmonės viduje
  • Galimybę įsitraukti į dinamišką verslo aplinką
  • Profesionalų kolektyvą
  • Visas darbui reikalingas priemones

Papildoma informacija


Darbo užmokestis: nuo 800 iki 1100 Eur (atskaičius mokesčius). Darbo užmokestis nėra ribojamas, priedai priklauso nuo pasiektų rezultatų.

Atranka vykdoma iki spalio 4d. Kontaktinis asmuo: Lina, M.: +37067591065, @ lina@amston.lt


 

Susisiekti dėl pozicijos

Vieta: ,

Norėdami dalyvauti atrankoje paspauskite mygtuką "Įkelti savo CV", užpildykite formą ir prisegę savo CV spustelkite mygtuką „siųsti“. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Įkelti savo CV