Amston klientė – viena stabiliausių ir sėkmingiausių investicinių paslaugų kompanijų Lietuvoje prie savo komandos kviečia prisijungti ambicingą ir patyrusį pardavimų ekspertą(-ę).



Darbo aprašymas

  • Investuotojų kapitalo pritraukimas
  • Turto valdymo ir investavimo galimybių pardavimas
  • Rizikų numatymas, įvertinimas ir pristatymas
  • Santykių su strateginiais įmonės klientais kūrimas ir palaikymas, jų poreikių išsiaiškinimą tam, kad pasiūlyti optimalius sprendimus
  • Nuolatinis komandinis darbas su įmonės finansų analitikais ir nuolatinis augimas kartu

Reikalavimai kandidatui

  • Aukštasis išsilavinimas finansų, ekonomikos ar vadybos srityse
  • Darbo patirtis finansų sektoriuje, vykdant pardavimus
  • Bankinių paslaugų pardavimo patirtis būtų  privalumas
  • Pardavimų, verslo procesų, verslo aplinkos išmanymas
  • Puikūs analitiniai, derybiniai, planavimo įgūdžiai
  • Partneriškas požiūris į verslo santykių kūrimą
  • Alkis naujovėms, lankstumas ir diplomatija
  • Puikios anglų kalbos žinios

Darbdavys siūlo

  • Darbą su įdomiais projektais, išskirtiniais klientais 
  • Galimybę realizuoti savo idėjas ir pasiūlymus
  • Profesionalų ir patyrusį vadovą
  • Jaunatvišką kolektyvą
  • Įdirbio vertą atlygį ir motyvuojančius priedus
  • Karjeros perspektyvas
  • Partnerišką požiūrį į darbą

Papildoma informacija


Darbo užmokestis: 2000-2500 (fiksuotas atlyginimas, atskaičius mokesčius) 


Atranka vykdoma iki spalio 4d. Kontaktinis asmuo Leila: leila@amston.lt

Susisiekti dėl pozicijos

Vieta: ,

Norėdami dalyvauti atrankoje paspauskite mygtuką "Įkelti savo CV", užpildykite formą ir prisegę savo CV spustelkite mygtuką „siųsti“. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.

Įkelti savo CV